Vrátenie a sťažnosti

Vrátenie a reklamácia

Odstúpenie od zmluvy

Pokiaľ ste spotrebiteľ - v zásade máte právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku .

Od zmluvy môžete odstúpiť podaním prehlásenia o odstúpení od zmluvy, napr. E-mailom zaslaným na nasledujúcu adresu: sklep@serowar.pl

Vrátenú položku nám okamžite vráťte na nasledujúcu adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štětín , najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy ste odstúpili od zmluvy.

Od zmluvy môžete odstúpiť do 14 dní .

Štrnásťdenná lehota pro odstúpenie od zmluvy začína:

  • pri predaní veci, u ktorej sme povinný previesť jej vlastníctvo - od prevzatia veci vami alebo vami určenou treťou stranou inou než dopravcom,
  • u digitálneho obsahu - odo dne uzavretia zmluvy.

Ku splneniu termínu stačí zaslať výpis pred jeho vypršaním.

Vami prevedenej platby, vrátane nákladov na doručení tovaru za podmienok stanovených v predpisoch, vám budú vrátené okamžite, najneskôr však do 14 dní od dátumu obdržania prehlásenia o odstúpení od zmluvy.

Môžeme zadržať vrátenie platby, ktorú sme od vás obdržali, dokiaľ nedostaneme položky späť, alebo dokiaľ neposkytnete dôkaz o ich spätnom zaslaní, podľa toho, čo nastane skôr.

Pamätajte, že právo odstúpiť od zmluvy uzavreté na diaľku mimo iné nemá spotrebiteľ vo vzťahu k zmluve:

  • v ktorom je predmetom služby neprofitovaný predmet vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaci k uspokojeniu jeho individuálnych potrieb ,
  • v ktorom je predmetom služby vec, ktorá sa rýchlo kazí alebo má krátkou trvanlivosť,
  • u ktorého je predmetom služby vec dodávaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov vrátiť , pokiaľ bol obal po dodaní otvorený,
  • v ktorom sú predmetom služby zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový software dodávaný v zapečatenom obale , pokiaľ bol balíček po dodaní otvorený
  • pre dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči , pokiaľ plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty k odstúpeniu od zmluvy a po informovaní podnikateľa o strate práva odstúpiť od zmluvy.

Podrobné informácie o odstúpení od zmluvy nájdete v našom predajnom poriadku.

Sťažnosti

Pokiaľ sa u u nás zakúpeného zbožia preukáže vada, máte právo na reklamáciu na základe záruky. Najlepšie je podať sťažnosť na nasledujúcu e-mailovú adresu: sklep@serowar.pl alebo poštou na nasledujúcu adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štetín.

Reklamované zbožie je potrebné zaslať na adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štetín alebo si s nami dohodnite vyzdvihnutie kuriérom na náklady obchodu Serowar.pl.

Kvôli závade môžete požiadať:

  • výmena veci za vec bez vád,
  • odstránenie vady,

alebo učiniť prehlásenie o:

  • znížení ceny,
  • odstúpenia od zmluvy - v prípade podstatnej vady.

Zodpovedáme vám za vady zistené do dvoch rokov od dátumu dodania tovaru.

Reklamáciu môžete spravidla uplatniť do jedného roku od zistenia závady , avšak doba pre uplatnenie reklamácie nemôže skončiť skôr, než vyprší doba zodpovednosti predávajúceho.

Vaše sťažnosť bude posúdená (zodpovedaná) do 14 dní od dátumu, kedy obdržíme vašu sťažnosť.

Ďalšie informácie o sťažnosti nájdete v našich predajných predpisoch.

nahor
Shop is in view mode
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium